mandag 15. juli 2013

Ida gjeste-blogger!




Hei! Jeg heter Ida og jeg er tante Astrid sitt tantebarn :) og nå skal jeg lage et innlegg om dagen idag! Må først skrive at jeg ikke er spesielt god på å skrive sånne her innlegg ;)....

Dagen startet med en herlig frokost på det fine hotellet. Etter det begynte vi å kjøre videre mot Florida! Vi er enda ikke i Florida, men i morgen kommer vi oss endelig til huset vårt! Kjøreturen var ikke så alt for lang egenklig ( hvis du spør meg ) kjøreturen varte en time lengere fordi det hadde skjedd en liten ulykke så det var en laang kø...Nå er vi endelig på hotellet som var veldig likt det vi var på igår, og nå skal vi bestille mat! Vi orka ikke gå på noe restaurant idag. 
Men uansett når vi kom til hotellet her, stakk jeg, Erik, Johannes og Tomas ( og litt etter kom Maja ) til treningsrommet! Der var vi en stund og etter det , for vi og badet i bassenget, det var herlig!!

Sånn! Nå har jeg skrivet litt om dagen! Her kommer to bilder fra badingen :


Hade braa!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar